"Tjänsten är inte tillgänglig" - Lön Anställd

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 3 veckor sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
När jag går in på appen Visma Lön Anställd, står det först att jag har angett fel lösenord eller mailadress, men om jag går ut och in igen står det i stället att tjänsten inte är tillgänglig. Jag kan därför inte stämpla in eller skriva in min arbetade tid i efterhand heller.
Foto på Armstrong

Armstrong

  • 70 poäng

Publicerades för 3 veckor sedan

  • 0
  • 1
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

  • 6,922 poäng 5k badge 2x thumb
Hej,

När jag kikar hos oss kan jag på din registrerade mejl se att du endast har tillgång till tjänsten Mitt lönebesked inte Lön Anställd.
Därför får du felmeddelandet. 
Då ska du istället använda appen Min Lön.
Är det så att du ska ha även Visma Lön Anställd så be er administratör för ert konto och som har tillgång till ert löneprogram från oss att ändra på dig och sen Synkronisera över detta till oss.

Enklast kanske vore för er löneadministratör att ta kontakt med supporten istället.

Ha en fin dag!
/Cecilia