Kunna skriva ut noteringar från Stämpla

• 8
  • Idé
  • Uppdaterades för 5 år sedan
  • Genomförda
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag skulle vilja kunna skriva ut noteringar som de anställda gör i stämpla

detta för att vidarebefordra som fakturaunderlag

Notera: Det här ämnet skapades från reply i ämnet Kunna skriva ut noteringar från Lön 300/600
Foto på AnnaP60

AnnaP60

• 776 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 7 år sedan

• 8
Foto på Malin Sköld

Malin Sköld, Fd Produktansvarig Visma Lön

• 9,962 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Anna!

Tack för ditt önskemål. Vi tar med oss detta när vi diskuterar framtida förändringar i Visma Stämpla.

Om det är fler som önskar att få med de anställdas kommentarer på en utskrift i Visma Stämpla får ni gärna gilla detta önskemålet.
Foto på Henrik_S

Henrik_S

• 112 poäng 100 badge 2x thumb
Är det någon som läser detta?
Foto på HelenJ

HelenJ

• 90 poäng 75 badge 2x thumb
Ja det skulle vara bra att kunna skriva ut "Kommentar till registrering" när man skapar tidrapport...
Detta är bara ett mall borde inte vara svårt att ta fram...Jag tror många skulle betala lite extra för detta...
Foto på Loenefixaren RBAB

Loenefixaren RBAB

• 134 poäng 100 badge 2x thumb
Det är ett måste att denna möjlighet ordnas med det snaraste.
Köpte "Lön 300" under veckan utav an av Vismas säljare och vi var överens om att detta program ihop med "Stämpla" skulle lösa mitt behov av arbetsplatsregistrering genom "Kommentarer till registrering".
Utgick naturligtvis ifrån att kommentarer kom med på utskrift.
Foto på AnnaP60

AnnaP60

vi gjorde samma grej. Annars får de se till att säljarna vet om och upplyser om denna brist!
Foto på bluemarb

bluemarb

• 100 poäng 100 badge 2x thumb
Jag kan bara instämma i att det måste gå att få med kommentarerna i utskrifterna.
Utskrifterna är i de flesta fall oanvändbara när man inte kan se användarens kommentarere till en viss registrering.
Foto på AnnaP60

AnnaP60

Jag har väntat i elva månader nu och jag är inte ensam.
skulle tro att det är många fler som skulle ha nytta av detta men inte orkar skriva här på forumet.
Anna
Foto på MarcusB

MarcusB

• 170 poäng 100 badge 2x thumb
Jag skulle vilja få en kommentar från VISMA till när detta kan vara implementerat.
Foto på AnnaP60

AnnaP60

Vismas standardsvar:
Vi tar med detta när vi diskuterar framtida förändringar i Visma ....... vilket program det nu är.
Foto på Malin Sköld

Hej!

Tanken med Visma Stämpla är att man ska kunna sköta tidrapporteringen helt via webben, utan att behöva skriva ut tidrapporter för de anställda.

Vi har noterat att vissa av er som använder Visma Stämpla önskar att få med kommentarer på tidrapporten som går att skriva ut från tjänsten. Detta är inget som är aktuellt just nu att införa i tjänsten.

Om man är i behov av att kunna få med kommentar för att kunna fakturera sina kunder kan Visma Tid vara ett bra alternativ. Där får man både en komplett tidrapport och fakturaunderlag som förs över till Visma Lön respektive Visma Administration.
Foto på MarcusB

MarcusB

• 170 poäng 100 badge 2x thumb
Vi håller precis på att byta från Visma TID därför att det är för omfattande och komplicerat samt att vi haft en hel del issue med APP:en som fungerar dåligt.
Er support förslog Stämpla som ett alternativ men nu säger du att vi ska gå tillbaka till TID igen??!!
Foto på Malin Sköld

Hej!

Om vi har förslagit Visma Stämpla för dig så är det säkert det bästa alternativet för ditt företag.

Jag ville bara visa att det finns ett alternativ om man vill ha stämplingarna som ett fakturaunderlag.

Vänliga hälsningar

Malin
Foto på ankipanki

ankipanki

• 82 poäng 75 badge 2x thumb
This reply was created from a merged topic originally titled
Tidrapport med kommentarerna - Visma Stämpla.

Hej!
Vi använder oss av Visma Stämpla och jag eftersöker ytterligare mer detaljerad tidrapport. Om man skriver en kommentar till stämplingen borde den komma med på rapporten också! Om det t.e.x gäller övertid vill jag se vad personen har för anledning till övertiden utan att behöva gå in på varje dag i kalendern. Skriver ut dessa rapporter för attestering av resp. chef.
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

• 94,000 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!
Jag slår ditt inlägg med en tidigare liknande tråd, så får vi allt samlat på samma ställe!
/Anna
Foto på Angelica

Angelica

• 82 poäng 75 badge 2x thumb
Överföring av "Kommentar till registrering" i Visma Stämpla till rapport.

Har ett stort behov av att kunna få med information från fältet "Kommentar till registrering" på rapporten som körs ut /person i Visma Stämpla antingen genom "rapport" eller "Visa registreringar" där texten visas, lägger otroligt mycket tid på att sitta och skriva av informationen manuellt på alla utropstecken som visas, väldigt lätt att missa kommentar när man inte får det summerat på någon rapport.
Känns som det skulle kunna avvikelse i text på rapport
Otroligt värdefull hjälp att få
Foto på Henrik_S

Henrik_S

• 112 poäng 100 badge 2x thumb
Kommentarer i Stämpla.

Behöver få med kommentarerna från användare i Stämpla till rapporten.
Foto på Malin Sköld

Hej!

Det har inte blivit prioriterat att få med kommentarerna på rapporten i Stämpla. Vi ser att det finns ett behov av detta och har med oss önskemålet när vi gör prioriteringar av framtida förändringar.

Finns det någon mer information som ni önskar skulle finnas med på tidrapporten i Stämpla?
Foto på AnnaP60

AnnaP60

om detta inte är prioriterat, finns det någon anledning då till att ha önskemål om mera information?
Foto på Inger

Inger

• 596 poäng 500 badge 2x thumb
tycker detta borde vara självklart att man kan få detta utskrivet, i mitt fall behöver jag hjälp med attesteringar av arbetsledare som inte skall ha tillgång till egen inloggning. När sker denna förbättring?
Foto på Malin Sköld

Officiellt svar
Hej!

Ni är många som visat att ni vill få med kommentaren på utskriften av tidrapporten i Visma Stämpla.

Vi kommer under sommar börja titta på möjligheten att få men kommentaren på rapporten. Finns det några andra förändringar ni önskar på rapporten?
Foto på emmalu

emmalu

• 108 poäng 100 badge 2x thumb
Hej!

När ni skriver titta på möjligheten, betyder det att det kommer att utvecklas?
Det är en rätt avgörande funktion för om vi ska kunna börja använda Visma Stämpla.
Foto på Malin Sköld

Officiellt svar

Hej!

Från och med idag kommer kommentarerna med på utskriften av Tidrapporten i Visma Stämpla.

Tack till alla er som  önskat detta i Forumet, era synpunkter är viktiga för oss i arbetet med att förbättra våra produkter.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.