Kolumn för betaldatum på leverantörsfakturor - Administration

• 5
  • Idé
  • Uppdaterades för 5 år sedan
  • Genomförda
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Finns det möjlighet att Visam kan lägga till en valbar kolumn som visar verkligt betaldatum? Samma som på kundfakturor.

Förfallodatum är endast en infomationskolumn. Det är inte alltid en faktura blir betald detta datum.

Det skulle ge en bra översikt på om fakturan är betald och när den verkligen blev betald.
Foto på Annika

Annika

• 406 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 6 år sedan

• 5
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 93,504 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

I dagsläget finns det ingen möjlighet att lägga till kolumnen betaldatum i listläget över leverantörsfakturorna.
Jag ändrar din fråga till en idé och tar den vidare till vår utvecklingsavdelning.

/Anna
Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

• 46,930 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Annika,

Tack för din synpunkt och ett bra förslag. Vi får titta på hur vi bäst skulle kunna lösa det till framtida uppdateringar. Skulle man vilja se om fakturan då är delbetald eller ska kolumnen vara blankt tills dess att hela beloppet är betalt?
Foto på Annika

Annika

• 406 poäng 250 badge 2x thumb
Hej!

Kolumnen får gärna visa delbetalning och delbetalningsdatumet tills fakturan är slutbetald.
Foto på Helene Struthers

Tack för återkopplingen :)
Foto på Petra

Petra

• 134 poäng 100 badge 2x thumb
This reply was created from a merged topic originally titled
Betaldatum på en leverantörsfaktura - Administration.

Att betaldatum på en leverantörsfaktura syns redan i liststeget så att man slipper gå in i varje faktura titta på flik 5
Foto på Elena

Elena

• 510 poäng 500 badge 2x thumb
Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Kolumn för "Betaldatum" eller "Slutbetalt" i leverantörsreskontran - Administrati....

Önskar att kolumn för "Betaldatum" eller "Slutbetalt"
hade gått att lägga till i ”Kolumninställningar” i Leverantörsreskontra
Foto på Helene Struthers

Hej på er :)

Tack för önskemålen! Vi håller på att se över detta just nu :) Jag återkommer med information här i tråden när jag vet mer om tidplanen. 
Foto på Helene Struthers

Officiellt svar
Hej på er, 

I version 2015.0 kan ni lägga till Slutbetald som kolumn i Leverantörsfakturor. Högerklicka i listan och välj Kolumninställningar. 

Versionen finns att ladda ner på Min sida och ni kan läsa om alla nyheter här

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.