Märka eller själv tagga vissa ämnen i forumet?

• 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 7 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej,

1, Finns det ingen möjlighet att märka vissa ämnen eller trådar så att det lättare går att följa dem?
(Utan att få ett mail varje gång ett inlägg görs.)

2. Vore bra om ämnesrubriken ändrar färg/utseende när man klickat upp tråden en gång, som t.ex. Google`s funktion på sina rubriker.

Det är ju helt oöverskådligt att leta efter ämnen man sett vid ett tidigare tillfälle!
Foto på Dan

Dan

• 982 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 7 år sedan

• 0
  • 2
Foto på Per Nyquist

Per Nyquist, Moderator

• 43,442 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Dan!

Du har möjlighet att följa enskilda trådar via RSS. Varje tråd har en egen RSS och med hjälp av en RSS-läsare kan du få noteringar när nya inlägg publiceras i tråden. Om du som jag använder webbläsaren Google Chrome kan jag rekommendera tillägget RSS Feed Reader för ändamålet. Har du någon annan webbläsaren så finns det säkert andra lika bra alternativ.

När det gäller synpunkter om ämnesrubriken så håller jag med om att det hade varit bra att kunna se om man besökt länkarna tidigare. Jag för synpunkten vidare till Get Satisfaction, som är det företag som tillhandahåller den forumlösning som vi använder oss av.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.