Tips på förändringar - Webshop

• 2
  • Idé
  • Uppdaterades för 7 år sedan
  • Under bevakning
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej
Tack för ett bra verktyg. Nedan följer punkter jag skulle vilja se en förändring på, vissa viktigare än andra..

* Vill ha fler nivåer i trädstrukturen (Vi skulle gärna betala extra för detta)
* Ha möjlighet att lägga in kampanjkoder (Lätt att få feedback från marknadsföring)
* Själv kunna ändra storlek på bilder (kanske kan man bocka in en ruta under inställningar om man vill ha denna funktion.
*Rullgarndinslistor
*Kunna koppla ihop artiklar enkelt ( i vårt fal kan jag sälje en fräskutter och vill då även att ersättningsskär ska synas ihop med denna kutter)
*Har problem med långsam uppdatering av artiklar
*Andra betallösningar så som payson faktura eller som klarna har köp nu betala i februari
*Sökfunktion
*Mer fritt kunna välja i vilken ordning artiklarna visas genom att klicka och dra
*Tar jag bort artikeln i Visma försvinner inte artikeln i webshoppen även om den uppdateras
*Kunna lägga in fraktkostnader på enskilda artiklar ( Vi har många artiklar som går under enhetsfrakt men vissa större varor så som maskiner skulle vi vilja kunna lägga in en separat fraktkostnad på
Foto på SweDendro AB

SweDendro AB

• 252 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 7 år sedan

• 2
Foto på Kristian Sandström

Kristian Sandström, Anställd

• 5,878 poäng 5k badge 2x thumb
Hej,

Jag tycker det är väldigt bra synpunkter och jag håller med om alla mer eller mindre. Tack för att du tog dig tid att ge oss din syn på produkten!

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.