Ny leverantörsfaktura automatiskt - Administration

• 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 7 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre. Communitymoderatorn angav följande anledning för att arkivera: Beskrivning av äldre version.

Ett önskemål är:
När man registrerar lev.fakturor måste man klicka på ny varje gång, skulle vilja att det kom en ny automatiskt!
Det blir inget flyt i arbetet tycker jag.
Och om man har flera fakturor från samma leverantör skulle jag vilja ha en knapp där man klickar i, och vips kommer samma leverantör upp igen. Det skulle som sagt bli mer flyt i arbetet.

Note: This topic was created from a reply on the Visa/dölja kolumner i listvyn - Administration topic.
Foto på Monica

Monica

• 444 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 7 år sedan

• 0
  • 2
Foto på Tina H

Tina H, Champion

• 34,698 poäng 20k badge 2x thumb
Detta är något jag också saknat!
Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

• 46,930 poäng 20k badge 2x thumb
Hej,

Tack för synpunkterna. Använder ni snabbtangenter idag? Om ni arbetar med en faktura kan ni enkelt använda tangentbordet för att få upp en ny faktura, genom CTRL + N. Med hjälp av tangentbordet (CTRL + N och ENTER) får ni upp en ny faktura på någon sekund.

Kolla in ikonen som ser ut som ett T i knappraden längst upp så ner ni massa smarta snabbtangenter, som t.ex. CTRL + K (Kopiera). Använd denna för att kopiera likartade fakturor från samma leverantör så sparar ni lite tid på att mata in samma uppgifter en gång till.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.