Fakturering från extern fil - Administration

• 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 6 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej!
Har Administration500 och återkommande faktureringar till samma kunder månadsvis (hyresfaktura) samt en variabel kostnad för el. Finns det någon möjlighet att via någon form av skriptning i text eller något annat format generera fakturor med all standardinformation och sedan bara justera det som skiljer månadsvis (elförbrukningen)? Alternativt så skulle jag gärna skripta med all informationen på fakturan och sedan kontrollera och skicka iväg den.

Har läst att det finns partnerföretag som erbjuder liknande tjänst men jag vill kunna göra min egen konfiguration löpande och skulle vilja få exempelfil med formatet och strukturen.
BR
Andreas
Foto på GLJF

GLJF

• 80 poäng 75 badge 2x thumb
  • nyfiken

Publicerades för 6 år sedan

• 0
  • 2
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Content Producer - Administrationsfamiljen

• 30,906 poäng 20k badge 2x thumb
Hej!

Vad jag förstår så är du ute efter avtalsfakturering, som du använder om du har återkommande likadana fakturor som exempelvis vid hyror. Denna funktion finns i Visma Administration 1000 och i Visma Administration 2000. Kontakta vår försäljningsavdelning på 0470- 70 61 00 så kan vi se vad vi kan göra för dig.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.