Företags logga på lönebeskeden - Mitt lönebesked

• 4
  • Idé
  • Uppdaterades för 11 månader sedan
  • Inte planerade
  • (Redigerad)
Hej

Kan man lägga in företagets logga på mitt lönebesked och i så fall vart gör man detta?

// Rosie
Foto på Rosie A

Rosie A

• 812 poäng 500 badge 2x thumb
  • tacksam

Publicerades för 6 år sedan

• 4
Foto på Tobias Runesson

Tobias Runesson, Fd Testledare - Visma Lön

• 5,996 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!

Nej, det är inte möjligt att få loggan på Mitt lönebesked som de anställda ser på webben.

Inte sett så stor efterfrågan på det så inget som känns prioriterat i nuläget. Det kan ju däremot vända - kommentera/gilla idén om ni är fler som önskar!
Foto på Michaela

Michaela

• 386 poäng 250 badge 2x thumb
Det önskas absolut! Lönebeskeden som presenteras på webben ser illa ut i jämförelse med de vi tidigare mailde med företags logga. Hoppas att ni kommer med en lösning.
Foto på crello

crello

• 102 poäng 100 badge 2x thumb
Super important to have my details and the company details on these documents. I'm sure I'm not alone when one needs a salary report to provide as proof of continuous income to banks, housing rental corporations etc. 
Foto på Inger Lind

Inger Lind

• 454 poäng 250 badge 2x thumb
Hel klart önskvärt att kunna lägga in sin egen logga på Lönespecarna. 
Foto på Schwartz

Schwartz

• 66 poäng
INGET SOM HAR HÄNT PÅ 5 (!!!) ÅR ???! SKÄRPNING!!! (se nedan)

Hej 

Kan man lägga in företagets logga på mitt lönebesked och i så fall vart gör man detta? 

// Rosie

Foto p Rosie A

Rosie A

Publicerades för 5 år sedan

Foto på Theodor Ahlström

Theodor Ahlström, Moderator

• 5,080 poäng 5k badge 2x thumb
Hejsan,

Jag ber om ursäkt för att det har dröjt med återkoppling i denna tråden. Vi har sett en del olika önskemål gällande Mitt lönebesked, dels i appen men även det som visas på webben. För er som önskar denna funktionen skulle vi uppskatta om ni kunde beskriva lite mer hur ni skulle vilja ha det. Hur och var skulle ni vilja att loggan visas, direkt på webben när man öppnar "Mitt Lönebesked" eller när man väljer att skriver ut lönebeskedet? 

Tack för att ni tar er tid att skriva på forumet, jag kommer att ta önskemålet vidare till vår utvecklingsavdelning som får kolla över hur vi på bästa sätt kan lösa detta till framtida förändringar i Mitt Lönebesked.

Ha det fint!
/Theodor
Foto på Inger Lind

Inger Lind

• 454 poäng 250 badge 2x thumb
Både och, dels på utskrift från Webben så den motsvarar utskriften direkt från Löneprogrammet. I Appen kan Logga Synas överst, dvs ovanför första raden. 

Inser nu dessutom att det i Appen inte ens syns vem som är arbetsgivaren!

Vilket ställer till det för de som har flera arbetsgivare som använder Visma lönebesked, de kan då inte se vilken spec som tillhör vilken arbetsgivare.