Visma eEkonomi på mobilen eller platta... nja...eller nej

• 1
  • Idé
  • Uppdaterades för 5 år sedan
  • Inte planerade
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Enligt säljaren skulle det gå bra att jobba med eEkonomi på en läsplatta men vara lite smått på en mobil. Jag vill påstå att det är en sanning med modifikation. Det går för trögt och bilden hoppar hit och dit när man ska välja från t ex artikelregistret och när tangentbordet kommer fram och döljs. Det bästa vore om man hade en app som är framtagen för mobila enheter. I dagsläget känns Visma eEkonomi definitivt inte som ett hjälpmedel ute i fält utan ett vanligt program som man måste administrera via datorn. Synd för jag trodde att jag äntligen hittat ett enkelt och bra arbetsredskap.
Foto på Ulla Stenberg

Ulla Stenberg

• 922 poäng 500 badge 2x thumb
  • frustrerad

Publicerades för 5 år sedan

• 1
Foto på Linda Svahn

Linda Svahn, Produktansvarig - Visma eEkonomi

• 6,824 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!

Visma eEkonomi är framtagen för att fungera och ge en bra upplevelse att jobba på din stationära dator, din bärbara dator eller din surfplatta. Om du vill jobba via din mobil har vi en app till programmet där du kan se dina kunder, leverantörer, ha kolla på obetalda kundfakturor, fota kvitton med mera. Den har inte funktionalitet för att kunna utföra en mängd uppgifter som den är idag men vi kommer att komplettera med mer funktionalitet.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.