Kontrollbalansräkning i Administration

• 3
  • Idé
  • Uppdaterades för 11 månader sedan
  • Under bevakning
Funktion för kontrollbalansräkning
Bokföringsprogrammet kanske skulle varna när det egna kapitalet blir förbrukat så att man blir uppmärksam på att åtgärd behövs.
Det finns annars en risk att man "kör på" med förhoppning om att den stora orden går i lås nästa månad. Till slut har det gått så pass lång tid att styrelsen är personligt ansvarig för verksamheten och då är det för sent.
Foto på eLBe Redovisning

eLBe Redovisning

• 172 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 6 år sedan

• 3
Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

• 46,930 poäng 20k badge 2x thumb
Hej,

Tack för din synpunkt och beskrivning. Jättebra förslag som jag tar med mig.

Vi får många förslag på varningar eller helt enkelt scenarion som man önskar undvika med meddelanden från programmet. Vi har ett kanonbra underlag här på forumet för hur vi kan hjälpa användaren i framtida versioner, det är jag väldigt tacksam för.

Om fler har förslag på hur programmet kan informera användaren, tveka inte att lägga upp idéerna här på forumet.
Foto på Oktober

Oktober

• 306 poäng 250 badge 2x thumb

Hej!
Eftersom ni inte har lyckats införa en kontrollbalansräkning i bokslutsprogrammet efter sex år, vore det inte lämpligt att göra det i Administration 2000, nu när ni har förnyat programmet och det ska vara enklare att underhålla systemet. Saknar detta ex varning i admin och sedan en blankett/mall för att göra kontrollbalansräkningen.