Problem med prislista - Advisor

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Har 2 olika prislistor i programmet, båda med timpris. Prislista 2 ser helt ok ut när jag tittar på den överallt, även hos respektive kund. Men när jag registrerar in tid så saknas pris på varje aktivitet oavsett vilka datum jag väljer. Prislista 1 är det däremot inga problem med.
Vad har jag missat?
Foto på Annika

Annika

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Jesper Lodén

Jesper Lodén, Moderator

  • 1,478 poäng 1k badge 2x thumb
Hej Annika!

Jag vill börja med att be dig kontrollera två saker. 

1. Vad har ni satt för datum i giltigt from på prislistan? 
2. Vad har ni satt för datum i giltigt from på kundens prissättning? 

Om det är så att det ligger ett datum längre fram i tiden på någon av dessa två inställningar så är det bara att ändra till dagens datum och spara så ska det fungera därefter.  

Med vänlig hälsning, Jesper