Behöver stänga ner Advisor flera ggr om dagen

  • 3
  • Problem
  • Uppdaterades för 10 månader sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Är nu måttligt road av att jag flera gånger om dagen måste stänga ner Advisor och oftast hela webbläsaren för att öppna upp på nytt och stoppa min tid och byta kund. Jag kör i Chrom och har rensat webbhistoriken. Känns som om inte problemet ligger i dessa delar. På Byrådagarna i Växjö fick jag uppfattningen att samtliga kollegor i Branschen som använde Advisor upplevde samma sak och att utveckling Advisor tog med sig detta. Någon som vet något mer?
Foto på Assistent

Assistent

  • 3,366 poäng 3k badge 2x thumb
  • Frusterad

Publicerades för 10 månader sedan

  • 3
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 93,066 poäng 50k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej!
Våra utvecklare gjorde en förändring av sessionshanteringen i Visma Advisor igår. Detta löste förhoppningsvis problemet som har uppstått de senaste dagarna med att du har kastats ur programmet på grund av inaktivitet.
Återkoppla gärna!
/Anna