Behöver stänga ner Advisor flera ggr om dagen

  • 3
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 vecka sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Är nu måttligt road av att jag flera gånger om dagen måste stänga ner Advisor och oftast hela webbläsaren för att öppna upp på nytt och stoppa min tid och byta kund. Jag kör i Chrom och har rensat webbhistoriken. Känns som om inte problemet ligger i dessa delar. På Byrådagarna i Växjö fick jag uppfattningen att samtliga kollegor i Branschen som använde Advisor upplevde samma sak och att utveckling Advisor tog med sig detta. Någon som vet något mer?
Foto på Assistent

Assistent

  • 2,060 poäng 2k badge 2x thumb
  • Frusterad

Publicerades för 2 veckor sedan

  • 3
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 85,942 poäng 50k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej!
Våra utvecklare gjorde en förändring av sessionshanteringen i Visma Advisor igår. Detta löste förhoppningsvis problemet som har uppstått de senaste dagarna med att du har kastats ur programmet på grund av inaktivitet.
Återkoppla gärna!
/Anna