Segt att arbeta i Advisor

• 4
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 veckor sedan
  • Pågående
  • (Redigerad)
Vill bara berätta att jag delar de övrigas upplevelser. Jag ångrar väldigt att jag bytte från Byråstöd till Advisor! Det är segt att jobba i Advisor men det som stör mig mest är när jag ska tidregistrera att jag först måste logga in på nytt och sedan när jag skra skriva i kundens id får vänta när kugghjulet snurrar en bra stund. Bodil
Foto på Bodil Kolsbo

Bodil Kolsbo

• 142 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

• 4
Foto på Helene Fredin

Helene Fredin

• 188 poäng 100 badge 2x thumb
Kan tyvärr också bara hålla med... Otroligt segt och frustrerande. Jag upplever även att det blivit värre. Kanske för att det är fler användare nu och serverkapaciteten inte räcker... 
Foto på mikael c

mikael c

• 60 poäng
Håller med fullständigt.... otroligt segt
Foto på Björn Lindström

Björn Lindström, Fd Designer - Visma byrå produkter

• 2,092 poäng 2k badge 2x thumb
Hej!
Tråkigt att höra att ni upplever Advisor som segt. Visma har sessions tid på 4 timmar för en inloggning i våra webbtjänster. Om man inte har gjort något i systemet på 4 timmar blir man utloggad och måste logga in igen. Vid en ny inloggning är det mycket data som ska hämtas och då tar det lite extra tid. Vi jobbar kontinuerligt med prestanda i systemet.

Med vänliga hälsningar
Björn Lindström
Foto på Sylveko AB

Sylveko AB

• 392 poäng 250 badge 2x thumb
Jag måste uppdatera inloggning mycket tidigare... vad gör jag då för fel. Är otroligt irriterande att behöva logga in igen eller starta advisor igen... när det tuggar så långsamt som det gör..