Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Advisor - Önskar kunna få fram en sammanställning för uppdragsansvar för resp medarbetare.

Jag vet att man kan få se vem som är uppdragsansvarig i bevakningslistorna men vi använder ganska många sådana så det blir inte smidigt att fånga upp uppdragsansvar för en anställd via att öppna var bevakningslista. Kanske om det kan gå att få till ett urval till Bevakningslista - Alla uppdrag?
3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Om du är inne på bevakningslistan Alla uppdrag kan du filtrera på medarbetare så att du ser alla kunder där medarbetaren antingen är uppdragsansvarig eller deltar i uppdraget. 

/Johan
Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag skulle behöva kunna få fram sammanställning/bevakningslista för en specifik medarbetare för de uppdrag som denne är uppdragsansvarig.
Inte alla uppdrag där medarbetare är med som "medarbetare" utan endast de som denne har uppdragsansvar för. Detta för att kunna fånga upp medarbetarens status i samtliga uppdrag i händelse av ex sjukdom, semester, etc.
Ex om det går att lägga till valet "Uppdragsansvarig" vid "Bevakningslistan - Alla uppdrag".

Mvh
Eva
Jesper Fogelström
ANSTÄLLD

Hej Eva! 

Det kommer ej gå att få ut en sådan utskrift du nämner, men du kan via bevakningslistor klicka på ett uppdrag och där välja kugghjulet och göra ett urval på uppdragsansvarig. Detta får man då dessvärre göra per uppdrag vilket blir flera utskrifter. 

/Jesper