Ändring av projekt/resultatenhet trots låst verifikation - Administration

• 3
  • Idé
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Inte planerade
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej, 
jag har hört att ni ska ta bort funktionen preliminära verifikationer. Jag undrar om det är möjligt att i framtiden kunna, trots att en verifikation är låst lägga till/ändra projekt, resultatenhet och eventuellt transaktionsinfo utan att behöva göra en ändringsverifikation? Det skulle underlätta väldigt mycket för oss som inte alltid vet projekt i förhand och slippa alla onödiga verifikationer.
Foto på veronica

veronica

• 90 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 3 år sedan

• 3
Foto på MarieN

MarieN

• 6,454 poäng 5k badge 2x thumb
Detta hade varit väldigt bra att kunna ändra resultatenheter för mig även om verifikationen är låst. Det påverkar ju inte själva verifikationen...
Foto på Josefin Harrysson

Josefin Harrysson, Fd Team Manager - Visma Administration, Visma Förening, Visma Fakturering, Visma Tid, Visma Webbfakturering, Visma Compact

• 1,484 poäng 1k badge 2x thumb
Hej, 
Tack för era synpunkter här i forumet. 

Vi har inga planer på att ta bort funktionen för preliminära verifikationer. Däremot har vi fått in enstaka önskemål gällande att man vill kunna ändra uppgifter som berör internredovisningen, dvs resultatenhet, projekt, kvantitet, subkonto och transaktionsinfo. Vi har i dagsläget begränsad uppfattning om hur stort behovet är ute hos våra användare samt vad man vill kunna editera i efterhand.

För att vi så småningom ska kunna bedöma behov och insats får ni gärna fortsätta att komma med synpunkter här i forumstråden. Till kommande versioner är det dock inte planerat förändringar runt verifikationshanteringen. 
Foto på Robert

Robert

• 1,676 poäng 1k badge 2x thumb
Det låter som en bra idé. Det skulle spara många omkonteringar.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.