Anställd med inloggningsproblem och får felmeddelande

  • 1
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
Jag är återanställd på ett mindre företag. Vi aktiverade mitt konto igen och jag kan tyvärr inte logga in på appen. På hemsidan kan jag logga in men där får jag upp meddelandet .
Foto på Daniel Johansson

Daniel Johansson

  • 70 poäng

Publicerades för 1 år sedan

  • 1
  • 1
Foto på Alexander Karlsson

Alexander Karlsson, Employee

  • 846 poäng 500 badge 2x thumb
Hej Daniel.
Vilken eller vilka tjänster är det du ska ha tillgång till?
Om det är en helt digital tjänst kan du be en administratör att logga in på Mina Tjänster, klicka på företagsnamnet uppe i högra hörnet och gå in på Användare.
Därefter klickar de på ditt namn i listan och bockar i den eller de tjänster du ska ha tillgång till och sparar.
Sedan ska respektive tjänst dyka upp när du loggar in.

Är det en tjänst som är kopplad till ett lokalt installerat program som till exempel löneprogrammet så behöver din löneadministratör kontrollera att du är kopplad till tjänsten i Lön.

Ha en fortsatt trevlig dag!