Äntligen en dag jag är nöjd med supporten hos Visma

  • 3
  • Beröm
  • Uppdaterades för 1 år sedan
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Efter haft strul och skällt rätt mycket över brister har jag idag fått hjälp via Visma Support.

Det hela rörde sig om ett problem som vi tillsammans löste via en datauppkoppling. Kanske finns det ändå ett litet hopp om att det kan finnas en framtid för Visma Spcs. Skall inte bara gnälla när saker går snett. De skall också få beröm om man gör något rätt.

Tomas Tobiasson

Foto på Tomas på Angamato Ekonomikonsult

Publicerades för 1 år sedan

  • 3
Foto på Khedron Wilk

Khedron Wilk, Champion

  • 15,440 poäng 10k badge 2x thumb
Trevligt. Skönt att det löste sig till slut. Nyfiken-i-en-strut: vad var felet?
Det rörde sig om att jag inte fick ut leverantörsfakturajournal i adm. Berodde på att jag kör byråstöd och fått faktura från Visma elektroniskt. Byråstödet accepterar ej autoinvoice för eget företag i byråversionen. Togs in i reskontran men konterade ej enligt konteringsmall. Fick gå in och kontera manuellt. Sedan fick vi det att fungera. Före kontering krävdes tidigare datum än 1980-01-31. Men fick ej ut någon fakturajournal. Miss i program. Aldrig mer Autoinvoce.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.