Arbetscheman med fler veckor - Lön 300/600

• 5
  • Idé
  • Uppdaterades för 5 månader sedan
  • Genomförda
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Då vårt företag har arbetspass på 52timmar och har en cykel på 8 veckor så skulle jag vilja ha en utökning från nuvarande maximalt 6 veckors arbetsscheman, pga detta så måste jag skapa 8 nya arbetsscheman varje löneperiod.
Jag förmodar att många som har skiftgående personal har problem med detta och en lösning/ ändring torde vara relativt enkel
Foto på Tobbef

Tobbef

• 110 poäng 100 badge 2x thumb
  • frustrerad

Publicerades för 7 år sedan

• 5
Foto på Malin Sköld

Malin Sköld, Fd Produktansvarig Visma Lön

• 9,962 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!

Tack så mycket för ditt önskemål. Jag förstår att det blir mycket merarbete för dig. Jag tar med mig ditt önskemål om att det ska gå att välja fler veckor i arbetsschemat.

Om det är fler som önskar detta får ni gärna gilla iden för att jag ska få en känsla av hur många som är i behov av detta.
Foto på John

John

• 82 poäng 75 badge 2x thumb
Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Fler veckor schemalagda...

Hej, Vi använder oss av ett rullande nioveckorsschema och det vore bra om det går att lägga in fler veckor i schemahanteraren. Funderar ni på att åtgärda detta? Jag arbetar i lön 600. Mvh John
Foto på Anna

Anna

• 82 poäng 75 badge 2x thumb
Hej, Vi använder oss också av ett rullande tioveckorsschema och det vore bra om det går att lägga in fler veckor i schemahanteraren. Vore bra om man kunde få det valet Vi arbetar i lön 600. Mvh Anna
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

• 94,000 poäng 50k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej!Hittade denna tråden och vill bara göra en uppdatering att sedan version 2018.2 kan du ha upp till 12 veckor rullande arbetsscheman.
/Anna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.