Arbetsgivarintyg: Hur skriva ut alla sidor även Övriga uppgifter? - Lön 600

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 4 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

När jag skriver ut arbetsgivarintyget kommer inte sidan Övriga uppgifter med. Varför?
Foto på Raija

Raija

• 170 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 4 månader sedan

• 0
  • 1
Foto på Kristina Gunnarsson

Kristina Gunnarsson, Moderator

• 4,084 poäng 4k badge 2x thumb
Hej Raija,

Sidan Övriga uppgifter skrivs inte ut som en egen sida utan bakas in i arbetsgivarintyget. När jag provar i mitt program så kommer den information jag la in under punkt 14. Övriga upplysningar samt under punkt 15 Arbetsgivarens (eller representantens) underskrift. Hur ser det ut för dig? 

/Kristina 
Foto på Raija

Raija

Ja, det stämmer. Tack!

Foto på Raija

Raija

Ny kort fråga: vad betyder de där poängen som man tydligen får om man använder forumet?
Foto på Kristina Gunnarsson

Kristina Gunnarsson, Moderator

• 4,084 poäng 4k badge 2x thumb
Hej Raija, 

Det kan du läsa mer om på sidan Poäng och märken 

Ha en fin eftermiddag! /Kristina
Foto på Raija

Raija

Jag förstår inte min nytta av detta... Antar att jag inte får rabatt på årsavgiften... Jag betalar ca 8.000 per år och måste bläddra i "amatörfrågor" flera sidor innan jag hittar nåt som liknar mitt problem. Jag tror att ca 50% av frågorna avser hur man bokför ditten och datten, inte vilka programproblem eller -frågor man har. Slöseri på högsta nivå! De får väl gå en redovisningskurs! Poäng och stjärnor fick man i småskolan på min tid, inte i vuxenvärlden...

Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 93,596 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Här i vårt forum har du möjlighet att hitta svar och få hjälp från dels oss på Visma Spcs men också från andra användare av våra program. Det är en enorm kunskapsdatabas med massvis av information som uppskattas av många användare.

Under kategorin Visma Lön 600 och Lönehantering hittar du frågor som rör just lönearbetet och behöver inte leta dig igenom hela forumet.

Alla gillar inte forum, så jag kommer inte tvinga någon att vara och läsa här. Du når mina kollegor på supporten via vår Kontakta oss-sida: https://vismaspcs.se/kontakta-oss

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.