Arbetsgivarintyg - Lön 600

• 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 5 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

När jag gör ett arbetsgivarintyg i löneprogrammet så finns ett fel. På flik två, nr 8, om jag klickar i något av fälten heltid, deltid eller varierande arbetstid så blir pricken (som sedan blir ett kryss på pappret) kvar även om jag sedan väljer svar nej. Pricken går inte att få bort annat än att göra om allt från början igen... Irriterande, annars en mycket bra funktion att kunna göra arbetsgivarintyget i programmet, även om det skulle kunna utvecklas mer..
Foto på christel

christel

• 2,228 poäng 2k badge 2x thumb

Publicerades för 5 år sedan

• 1
Foto på Tobias Runesson

Tobias Runesson, Fd Testledare - Visma Lön

• 5,996 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!

Ja, det var värre att få bort den pricken i det läget. Om man valt Nej så borde det såklart inte skrivas ut något om heltid/deltid/varierande arbetstid på utskriften.

Har faktiskt inte stött på detta tidigare, så tack för att du rapporterar det till oss!
Foto på Tobias Runesson

Tobias Runesson, Fd Testledare - Visma Lön

• 5,996 poäng 5k badge 2x thumb
Hej igen!

Ville bara meddela att vi har fixat till detta i version 2014.1 som kommer inom kort.

Om du i nya versionen ändrar från Ja till Nej/Ej vald så tas eventuell prick i Heltid/Deltid/Varierande arbetstid bort och inget av det visas på utskriften.
Foto på christel

christel

• 2,228 poäng 2k badge 2x thumb
Tack!

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.