Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Arkivering vid byte till annat ekonomisystem - eEkonomi

Hej,
I samband med byte av redovisningsbyrå (som har hjälpt oss via eEkonomi Smart) kommer vi att byta till ett annat ekonomihanteringssystem from bokföringsåret 2019.

Hur gör vi för att tillgodose kravet på 7 års arkivering när vi inte längre kommer ha tillgång till eEkonomi?

Finns det något smidigt sätt att få ut kopior på alla fakturor utan att manuellt och skriva ut dom en och en som pdf. (Jag har sökt lite i forumet, det verkar vara en ganska vanlig fråga, där svaret är att det inte går att massutskriva).

Tack.
5 SVAR 5
Bertil73
MEDLEM

Enligt ryktet så behåller man sin inloggning och kommer åt allt även när man inte längre är kund, just pga lagkravet. Men Visma får gärna bekräfta det... För jag undrar också.

Stämmer som Fredrik skriver. Inloggningen finns kvar så att du kommer åt materialet men det kommer inte gå att bokföra i det.
Med vänlig hälsning

Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi
0522-650100
Moa Lundberg
CONTENT PRODUCER

Hej!

Efter uppsägning av ditt abonnemang får du tillgång till en läsversion. Räkenskapsinformationen i eEkonomi sparas i sju räkenskapsår. Du kan läsa mer om detta hos oss i vår skrivna hjälp Uppsägning av ditt abonnemang

Det går inte att massutskriva fakturor i dagsläget, utan man får skriva ut en och en.

/Moa

Tack för bekräftelsen på läsversionen!
Fd medlem
Inte tillämpbar

Varmt  tack för hjälpen, det blir en bra lösning!