Åtkomst nekad när attestansvarig ska se detaljerad tidrapport - Lön Anställd

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 12 månader sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Vi har upptäckt ett fel som gör att de som har rollen Attestansvarig i Visma Lön Anställd inte kan se den detaljerade tidrapporten för de anställda som ska attesteras.
Du som har rollen Attestansvarig får felmeddelande Åtkomst nekad när du klickar på knappen Öppna tidrapport.



Vi jobbar på att lösa problemet så fort som möjligt!

Klicka på Följ uppe till höger för att få mejl när det är löst.

Den som har rollen löneadministratör kan fortfarande se tidrapporten.
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 93,504 poäng 50k badge 2x thumb
  • Sad

Publicerades för 12 månader sedan

  • 1
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 93,504 poäng 50k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej!
Nu har jag fått information att det ska funka igen!tack för ert tålamod!
/Anna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.