Autocollect - Administration

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 10 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Har precis börjat använda autocollect och igår förmiddag skickade jag ett antal ärenden, 2 av dessa blev betalda igår em, vilket jag såg första när bankgiroredovisningen kom sent på dagen, så jag har bokat dessa som betalda via direktbetalning men hur blir det nu, hur försvinner dessa ärenden? Vill ta bort dessa eftersom de betalade samma dag som påminnelsen skickades.
Foto på Linda S

Linda S

  • 200 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 12 månader sedan

  • 0
  • 1
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 6,288 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Linda S
Det du ska göra i detta läget är att invänta att din faktura har status påminnelse. Vilket du säkert redan har, då lägger du en direktbetalning på denna fakturan. Kravhanteringen kommer då att stoppas och din kund får ingen påminnelse.