Autocollect-Segt - Administration

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 4 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej

Härligt med denna tjänsten Autocollect där man har så fin koll, men - man hinner göra mycket innan sidorna kommer fram, supersegt att jobba med. Inget bra när man redan lider av stress.(har administration 1000)

En fråga också, är det per faktura man betalar som går vidare till kronofogden eller är det per kund om man skickar över flera fakturor samtidigt?


Med vänlig hälsning

Mejan

Foto på Mejan

Mejan

  • 144 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 4 år sedan

  • 1
Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

  • 46,900 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Mejan, 

Tack för att du lyfter problemet här i forumet. Vi har fått uppgifter om att AutoCollect upplevs segt hos några kunder och vi arbetar på att lösa problemet. Jag återkopplar här i tråden när jag vet mer om tidplanen.

Bra fråga kring hantering av flera ärenden hos Kronofogden. Jag måste dubbelkolla detta med Visma Collectors, återkommer så fort jag fått svar.  
Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

  • 46,900 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Mejan, 

I version 2015.2 har vi förbättrat prestandan kring AutoCollect och problemet med segheten ska nu vara löst. 

Tack för att du uppmärksammade oss om detta. 

Läs mer om nyheterna i versionen här

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.