AutoInvoice flera företag - Administration

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 5 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre. Communitymoderatorn angav följande anledning för att arkivera: Ny hantering för att registrera flera företag

Hej. Har läst mig till att jag behöver en blankett för att registrera flera företag för AutoInvoice.
Kan jag få en sådan?
Foto på Peo

Peo

  • 220 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 5 månader sedan

  • 0
  • 1
Foto på Kristina Gunnarsson

Kristina Gunnarsson, Moderator

  • 4,432 poäng 4k badge 2x thumb
Hej Peo,

Jag har mejlat ett formulär som du kan fylla i och sedan ska du ha möjlighet att använda Autoinvoice i mer än ett företag. Ha en fin kväll! /Kristina 
Foto på Peo

Peo

  • 220 poäng 100 badge 2x thumb
Nu har jag  lagt upp ett nytt företag och fått kundnummer. Men den säger att inga bastjänster är aktiverade utan att jag ska kontakta min administratör för att dessa ska aktiveras. Men jag är administratör och ser inga tjänster (Autoinvoice gäller det explicit) att aktivera om jag går till företagsinställningar.
Foto på Jesper Lodén

Jesper Lodén, Moderator

  • 1,502 poäng 1k badge 2x thumb
Hej Peo!

Om du i ditt företag i Visma Administration går in under Inställningar - Företagsinställningar - Min sida/Internettjänster, ligger rätt e-postadress och lösenord angiven här? Om inte, fyll i den rätta adressen genom att klicka på Ändra.

Vad händer sedan när du klickar på synkronisera aktiverade tjänster?

Med vänlig hälsning, Jesper
(Redigerad)

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.