Dubbla fakturor - Autoinvoice

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 10 månader sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Dubbla fakturor utskickade i Autoinvoice. Häromdagen skickade jag ut fakturor i en avtalsfakturering i två föreningar med totalt ca 700 fakturor via Autoinvoice och alla som skulle gå ut per brev har skickats ut i dubbel uppsättning, dvs samma faktura i två separata kuvert. Detta betyder att ca 300 personer nu ringer och mailar och undrar över detta, vissa väldigt irriterade. Min fråga är helt enkelt hur detta kunde ske och om ni kan garantera att det aldrig händer igen.
Foto på haxan

haxan

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb
  • Arg

Publicerades för 11 månader sedan

  • 1
Foto på AK

AK

  • 350 poäng 250 badge 2x thumb
Samma fakturanr?
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 6,598 poäng 5k badge 2x thumb
Hej
Jag har nu fått bekräftat att det varit en driftstörning hos vår leverantör av e-fakturors underleverantör, det är där dina fakturor skrivs ut och skickas. Det gäller för dig som skickar Brev via Autoinvoice. Det är under perioden 20/3-2/4 som driftstörningen uppstod och du kommer inte att faktureras för den extra skickade fakturan. Vi beklagar det som har hänt. 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.