Autopay betalar till konto men pengarna har ej nått mottagare...igen - eEkonomi

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 3 månader sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Då var det dax igen. Ännu en betalning som betalas av Autopay men mottagaren frågar efter pengarna. Fakturan visas som betalt i eEkonomi och i Autopay. Kontouppgifterna ser ut att stämma. kassahändelsen är synkroniserade och avstämda. Vart tog pengarna vägen? Snabb hjälp önskas!
Foto på Lentzit

Lentzit

  • 3,396 poäng 3k badge 2x thumb

Publicerades för 3 månader sedan

  • 1
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

  • 9,568 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Lentzit,

Jag mejlar dig direkt istället då vi behöver  ha in lite mer information från dig gällande juste detta problem.

/Cecilia
Foto på Lentzit

Lentzit

  • 3,396 poäng 3k badge 2x thumb
Tack, fick tag i supporten igår. Vi  konstaterade att allt är "grönt" i Visma så felet bör ligga hos SEB då kunden verifierat med sin Bank (Handelsbnken) att det inte finns några pengar på vänt. Jag väntar nu på att bli kontaktad av någon på SEB ́s Visma Integrationsteamet.
(Redigerad)