Avsluta beställning problem - Webshop

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 4 månader sedan
  • (Redigerad)
Kunder kan inte lägga order, det gäller inte alla kunder , men av någon anledning är det en hel del som hör av sig till mig och inte får igenom sina ordrar. De kommer till sista steget innan dom kommer till betalningen och när de klickar för att komma vidare så säger sidan att något gick fel försök igen senare, Jag kan se i beställnings nummer serien att det kan bli hopp på upp till 20 nummer , gissar att det är en eller flera kunder som försöker igen och igen och ordern går inte igenom. Har försökt att lista ut var det kan ligga och det jag vet är att det funkar med safari, det gäller inte alla kunder, rabattkod är inte inblandat, jag kan lägga in ordern åt kunden på min dator, jag hade en kund som inte kunde lägga order på sin egen mobil men testade sambons och fick igenom ordern. Jag har försökt att kontakta kunden för att få info men kunderna är inte så intresserade i att hjälpa en utan vill bara ha igenom ordern. Hoppas inte bara det är jag som har problemet och att det löses inom kort. Mvh Felix
Foto på Felix Hermansson

Felix Hermansson

  • 1,496 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 4 månader sedan

  • 1
Foto på Robin Melldén

Robin Melldén, Team Manager

  • 3,064 poäng 3k badge 2x thumb
Hej Felix,

Vi kommer att undersöka våra loggar för att se ifall vi kan hitta något fel. Om ett par veckor kommer vi att förbättra våra felmeddelanden i kassan och förhoppningsvis kommer kunderna få information om vad som går fel och kan meddela dig det.

Mvh
Robin