Avsluta ekonomiöversikt

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre. Communitymoderatorn angav följande anledning för att arkivera: .

Jag hittar inte var jag skapar ett supportärende när chatten är stängd? Finns det ingen e-postadress eller annan skriftlig kontaktväg till supporten, annat än detta forum?

Vi har en kund som vi använt Ekonomiöversikt med, men de skall inte längre använda tjänsten. Men hur tar jag bort den? Jag har tagit bort deras användare och försöker avsluta samarbetet kring tjänsten från Min sida men då kräver systemet att jag väljer en annan användare som huvudkontakt, och det går ju inte eftersom de inte längre skall ha några användare i systemet. Det går heller inte att ta bort samarbetet inifrån Advisor.
Foto på Konsulten

Konsulten

  • 1,380 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 0
  • 1

Det finns inga svar.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.