Bangironumret försvinner varje gång jag avslutar programmet? - Administration/Byråstöd/Advisor Connect

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Bangironumret försvinner varje gång jag avslutar programmet. Någon som har samma problem/kunnat lösa det?
Foto på ktap

ktap

• 156 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

• 0
  • 1

ring supporten!

De vet hur det åtgärdas

De kan koppla upp sig mot din dator och se vad som händer.

Foto på ktap

ktap

Det har jag redan provat och det kunde de inte. Gav upp till slut.
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

• 30,774 poäng 20k badge 2x thumb
Hej!

Jag antar att du även arbetar i Visma Byråstöd, och är det så att bankgironumret försvinner när du avslutar Administration så måste du även lägga in bankgironumret på kunden på fliken Grunduppgifter i Byråstöd.  
Jag använder byråstöd och behöver inte lägga in uppgifterna på mer än ett ställe. Men problemet kanske uppstår när man uppgraderat till er senaste version av program. Brukar ju vara en del strul som senare rättas till i senare versioner. Orsaken till detta är som du vet bristande kontroll innan ny version släpps. Därför laddar jag ner uppdateringarna direkt. Ser vilka reaktioner som kommer och är det lugnt i en månad så är det bara att uppdatera. Men så har det ju inte varit det senaste gångerna precis.
Foto på ktap

ktap

Använder Advisor och har inte behövt lägga in uppgifterna på mer än ett  ställe tidigare. Tror också att det har med uppdateringar att göra så jag får väl ta det ett varv till med supporten.

Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

För att reda ut detta så ber jag att en kollega kontaktar dig. 
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

Då du arbetar via Advisor Connect vill jag bara komplettera här i tråden att vi provade att lägga bankgironumret i Administration och sedan startade vi om Administration - därefter låg bankgironumret kvar.