Bankkoppling - eEkonomi

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 månad sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Hej,

Jag har "tagit bort bankkoppling" i Visma men ändå så finns alternativet "ta bort bankkoppling" kvar. När jag välljer "ta bort bankkoppling" så poppar det upp ett fönster med "Aktivera bankkoppling".
Nu är min fråga: Hur tar jag bort bannkopplingen under Kassa- och bankkonton i sin helhet? Detta ställer till det för "Likviditetsprognosen". Jag avser inte ha bankkoppling till Visma.

Tack!
Olle
Foto på ollenillson

ollenillson

• 156 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 månad sedan

• 0
  • 1
Foto på Kristina Gunnarsson

Kristina Gunnarsson, Moderator

• 3,736 poäng 3k badge 2x thumb
Hej ollennillson,

Du har kommit en bra bit på vägen och här kommer den fortsatta lösningen.  För att ta bort bankkkopplingen behöver du logga in i det nya fönstret som öppnas och bekräfta vilken bankkoppling du vill avsluta. Sedan tar det mellan 2-3 bankdagar innan detta slår igenom. Tänk på att mina duktiga kollegor på supporten gärna hjälper dig! 

Ha en härlig dag! /Kristina
Foto på ollenillson

ollenillson

• 156 poäng 100 badge 2x thumb
Hej Kristina,
Bankkopplingen är avslutad sedan april men i Visma eEkonomi finns det kvar. Se skärmklippen. Om jag väljer bankavtal så öppnas bankens inloggninssida. När jag väl loggar in finns det inga aktiverade bankkopplingar. Har du något förslag på hur jag avaktiverar bankkopplingsfunktionen och tar bort detta i Visma? Tack på förhand!

(Redigerad)
Foto på Kristina Gunnarsson

Kristina Gunnarsson, Moderator

• 3,736 poäng 3k badge 2x thumb
Hej ollenillson,

Jag har bett en kollega höra av sig och hjälpa dig. 

Ha en fin dag! 
/Kristina
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

• 9,934 poäng 5k badge 2x thumb
Hej ollenillson,

Har haft svårt att få tag i dig på telefon så här i semestertider, men nu är detta fixat.
Vi har  mejlat dig separat och jag hoppas att du har sett det.

Ha en fin dag och en fin sommar!
/Cecilia