Bankkoppling funkar inte - saknar bankhändelser efter 21/12 (Handelsbanken)

  • 2
  • Problem
  • Uppdaterades för 8 månader sedan
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej,

Inga bankhändelser har förts över sedan innan förra helgen. Senaste händelsen registrerad är från 21/12 (idag är det 30/12). Har åtminstone 25 händelser på företagskontor sedan dess som inte har förts över. Använder eEkonomi och bankkoppling till Handelsbanken. Är medveten om att det har varit jul men det har varit två vardagar mellan så de borde ha förts över. 

Har kollat i både Visma och i banken och det ser ut som det ska (dvs aktiv koppling)

Finns det något sätt att göra en manuell överföring av uppgifterna?

Tack på förhand.


Foto på Christian

Christian

  • 220 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 8 månader sedan

  • 2
Foto på Andreas Palmay

Andreas Palmay, Information Coordinator

  • 2,562 poäng 2k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej! 

Vi har flera kunder som upplever samma bekymmer. 
Följ denna forumtråden för uppdateringar i ärendet: 
https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/bankkoppling-handelsbanken-27-12