Aktiv bankkoppling har inte synkat på 1 vecka - eEkonomi

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 vecka sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag har i tidigare trådar påpekat att banksynken lver sitt egna liv och just nu har den inte synkat på hela oktober...den sista bankhändelsen som synkats är 28/9. Synken har inte gått sedan den 4/10 enligt programmet. På banken finns flera händelser fram tills idag som inte syns i programmet

Notering för banksynk: Kassa- och Bankkonton: Senast inlästa kontoutdrag 2018-10-04 Antal inlästa transaktioner 0
Foto på Lentzit

Lentzit

  • 3,238 poäng 3k badge 2x thumb

Publicerades för 1 månad sedan

  • 1
Foto på Pacsac

Pacsac, Champion

  • 45,578 poäng 20k badge 2x thumb

Den senaste veckan har betydligt fler bankhändelser bokförts automatiskt för min del (av kund- och leverantörsbetalningar) mot tidigare
Foto på Lentzit

Lentzit

  • 3,238 poäng 3k badge 2x thumb
Ytterst glad för din skull ;)
Foto på Lentzit

Lentzit

  • 3,238 poäng 3k badge 2x thumb
Vet inte om det är relevant men jag har förnyat mitt synkavtal så att jag har nu kan både skicka fakturor och hämta kontoinformation. Men som sagt, synken fungerar inte alls för mig. Mobilappen säger att senaste synk skett 4/10, eekonomi den 4/10. Så nått har antingen pajat eller stängts av.
Foto på My Janhall

My Janhall, Moderator

  • 1,306 poäng 1k badge 2x thumb
Hej Lentzit, 

Vi kommer kontakta dig via e-post så vi kan kika på ditt ärende närmre och försöka lösa ditt problem. 

/ My 
Foto på Lentzit

Lentzit

  • 3,238 poäng 3k badge 2x thumb
jag har skickat efterfrågad information till er (med vändande svar i fredags). Återkoppla gärna era framgångar! Som det ser ut nu är synken fortfarande ur funktion.
(Redigerad)
Foto på Lentzit

Lentzit

  • 3,238 poäng 3k badge 2x thumb
Hej,

jänsten har inte fungerat sedan månadsskiftet och jag saknar återkoppling på någon typ av framskridning. 

Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 4,732 poäng 4k badge 2x thumb
Hej!

Ditt ärende har vi tagit vidare till vår utvecklingsavdelning och vi tar kontakt med dig så fort vi har mer information. 

Ha det fint!
/Jenny
Foto på Lentzit

Lentzit

  • 3,238 poäng 3k badge 2x thumb
Det börjar samla på sig en del som jag behöver ha koll på...vilket jag inte har när synken inte fungerar som den ska. Därav viss otålighet ;)
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 16,044 poäng 10k badge 2x thumb
Hej Lentzit! 

Vi har återkopplat gällande ditt ärende direkt via e-post till dig. 
Jag kommer därav stänga denna tråd. 

Ha en fortsatt bra dag!

/Nellie 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.