Bara ett känt programfel ver 2017.12 Visma Administration 2000?

• 0
  • 6
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag har avvaktat att uppgradera från 2017.0, eftersom det verkar vara mycket problem, i alla fall om man läser i detta forum.

Men nu när jag går in och tittar efter kända programfel i ver. 2017.12 så finns det bara ett (1).

Är detta verkligen sant? Är det säkert att uppgradera nu? 

Foto på Annika

Annika

• 5,338 poäng 5k badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

• 0
  • 6
Foto på Susanne Friman

Susanne Friman, Produktansvarig - Visma Administration, Visma Förening, Visma Fakturering, Visma Webbfakturering, Visma Tid, Visma Compact

• 2,410 poäng 2k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej!

Jag är verkligen tacksam för all input jag får från forumet. Förstår din oro men version 2017.12 är stabil. Vi har gjort ett antal förbättringar sedan vi släppte SQL versionen och arbetar fortfarande för att den ska bli ännu stabilare. Det vi tittar på just nu är att förbättra prestandan på vissa ställen i programmet och rätta de fel som rapporterats in.
Har du inte behov av SQL versionen just nu, så kan du vänta. Det är inga nya funktionaliteter utan den stora ändringen är bytet av databas från Codebase till SQL. Det är inga lagförändringar i den här versionen utan kommer i en senare version där vi har gjort anpassningar för GDPR. Du kan läsa mer om det här: GDPR 

Kommer titta över länken kända fel, så den blir tydligare.

Mvh
Susanne