Önskar utskriftvänlig version av artikelbeskrivning - Webshop/Webshop +

• 2
  • Idé
  • Uppdaterades för 4 år sedan
  • Under bevakning
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag saknar funktion som gör det möjligt, både för mig själv, men framför allt för kunder att skriva ut artikelbeskrivning med bild i en utskriftsvänlig version.
Foto på Eleonor Jakobsson

Eleonor Jakobsson

• 1,588 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 6 år sedan

• 2
Foto på Kristian Sandström

Kristian Sandström, Anställd

• 5,878 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Eleonor!

Vi ska titta närmare på detta och se vad det innebär i utvecklingstid att göra det möjligt att skriva ut sidorna. Det känns inte som ett sällsynt scenario.

Tusen tack för din synpunkt, ha en bra dag!
Foto på Eleonor Jakobsson

Eleonor Jakobsson

• 1,588 poäng 1k badge 2x thumb
Två år senare saknar jag fortfarande funktionen att kunna skriva, utan att få med sidomeny mm mm
Foto på Marcus Fjordevik

Marcus Fjordevik, Fd Testledare - Visma Website/Webshop

• 5,520 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Eleonor! 

Tyvärr så är inte detta en funktion som vi har implementerat sedan sist du påpekade detta, främst pga. att det är så pass sällsynt scenario. 

Det finns en bra work-around som fungerar i webläsaren Chrome, det verkar tyvärr inte fungera lika bra i Internet Explorer. 
Då markerar du helt enkelt de bilder och texter du vill skriva ut, och helt enkelt högerklickar och väljer "Skriv ut". 

Då får du med artikelbilderna och texen, men inte sidmenyn eller någon annan meny. 

Det är ingen optimal lösning, men det är nog så du får göra i dagsläget. 

Med vänliga hälsningar,
Marcus Fjordevik
Foto på Tealovers

Tealovers

• 782 poäng 500 badge 2x thumb
Hej, detta skulle jag också tycka var bra, tex då jag även föreläser så skulle det vara ett snabbt sätt att kolla priser eller tex vid inventering eller liknande.

Så det är iallafall eftertraktat av minst en till
Foto på Marcus Fjordevik

Marcus Fjordevik, Fd Testledare - Visma Website/Webshop

• 5,520 poäng 5k badge 2x thumb
Hej! 

Vi noterar önskemålet och håller koll på tråden för att se hur pass stor efterfråga det är. 

Med vänliga hälsningar, 
Marcus 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.