Begära lösenord/ansluta nya användare fungerar inte - Visma Stämpla

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad

Denna konversation har arkiverats och kan inte längre ses av communitymedlemmar.

Lade i början på augusti in 3 nyanställda i Visma med Stämplingskoppling. De började anställningen 14e aug men har inte kunnat logga in och börja stämpla visar det sig nu. När jag bett dem att trycka på "glömt lösenord" och leta i mailen, som ni sagt att man ska göra, händer ingenting. Provade även att trycka "glömt lösenord" för min egen epost trots att jag inte glömt lösenordet. Ingenting händer heller för mig (inget mail kommer). Den funktionen är alltså trasig och jag behöver därför hjälp att koppla på de tre "väntande" användarna så att de kan få börja stämpla så snart som bara möjligt. De ligger som användare med "ej bekräftad epost" när jag loggat in och tittat på vismaonline under användare.

Kan vi kanske göra som så att ni trycker ut ett mail till samtliga användare (oavsett vem på alla företag) som "inte har bekräftat sin epost" - eller att ni ringer upp mig för att få veta vilken klient/org nr det gäller här nu specifikt?
Ni önskar att man använder sig av supportforumet, så det har jag nu gjort. Jag hoppas ni läser och hanterar sånt här löpande. Tacksam för hjälp!
Foto på Nina T

Nina T

• 1,308 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

• 0
  • 1
Foto på Susan Åklundh

Susan Åklundh, Fd Moderator

• 15,664 poäng 10k badge 2x thumb
Hej Nina T,

För att kunna hjälpa dig på bästa sätt är det enklast om du chattar/ringer in till oss.

Ha en fin dag
/Susan
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 91,028 poäng 50k badge 2x thumb
Hej Nina!

Har användarna fått ordning på det här eller vill du att jag ber att någon ringer upp dig?
Du kan mejla mig på anna.svensson@visma.com ett telefonnummer, kundnummer och gärna mejladresserna på de användare det gäller så kan vi kika på det här hos oss och hjälpa dig direkt!
Tyvärr har vi en hel del problem med att aktiveringsmejlen inte kommer fram och då kan vi ofta skicka så kallade öppna länkar. Vi jobbar för att lösa det här problemet smidigare framöver.

Tveka inte att höra av dig!
Mvh
Anna
Foto på Nina T

Nina T

• 1,308 poäng 1k badge 2x thumb
Hej!

Jag måste säga att trots att du skrev ett väldigt hjälpsamt och trevligt svar så har det gått alldeles för lång tid. Jag har behövt att fixa det här direkt när det uppdagades, så jag fick dessvärre jaga efter supporten i flera olika forum i flera dagar innan jag fick någon att trycka på knappen och hjälpa till. Så det är löst till slut.
Tack ändå!

/Nina