Belöning till Visma som en av Sveriges i särklass SÄMSTA kundtjänster

  • 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 veckor sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
När man skickar en fråga till er via e-post, ett tips är att faktiskt SVARA på de frågeställningar man har som KUND till Er. Inte bara hänvisa vidare till ett forum då det handlar om specifika frågor som man vill ställa till en Kundtjänst.
Förstår inte varför man fortsatt med Era tjänster då ni alltid totalt ignorerat de frågor man har som användare. Både nu och tidigare.
Foto på Mattias Persson

Mattias Persson

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb
  • Förbannad

Publicerades för 2 veckor sedan

  • 0
  • 2
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

  • 29,520 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Mattias!

Precis som du skriver så har vi valt att kommunicera via chatt, forum eller telefon, då det ger snabbare service. Om du vill ställa specifika frågor till vår support så är det enkelt att göra det via chatten i programmet uppe till höger om du har Visma eEkonomi eller på vår hemsida. Vi finns här mellan 8-19 måndag till torsdag, och 10-17 på fredagar.