Beröm till forumanvändare

• 0
  • 7
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Det är lite tveeggat att ge beröm till enskilda personer för det är lätt att förbise andra som kanske gör minst lika stor insats. Trots detta skulle jag vilja drista mig till att ge beröm till 1-2 icke-Visma-anställda användare här i forumet. Berömmet baseras på de inlägg jag ser i de delar av forumet jag rört mig i så följande är helt utifrån mitt personliga, begränsade perspektiv.

Med de förbehållen avklarade...

Jag skulle vilja ge beröm till Mikael Petterson för att han ofta är inne på forumet och ofta svarar snabbt när det gäller bokföringsfrågor och om inte annat så ger frågeställaren en första vägvisning om till exempel vilka bokföringskonton som kan vara lämpliga för vissa situationer.

Som "runner up" skull jag även vilja ge Roffak en släng av berömsleven för sina kompletterande kommentarer just gällande bokföringsfrågor.

Avslutningsvis ett stort tack till ALLA som överhuvudtaget skriver i forumet.
Trevlig helg!

PS. Är man på gott humör en fredag så är man... :-) DS.
Foto på Khedron Wilk

Khedron Wilk, Champion

• 16,034 poäng 10k badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

• 0
  • 7
Foto på mikael pettersson

mikael pettersson

• 80,752 poäng 50k badge 2x thumb
Tack
Det är ett privilegium att få dela med sig om det kommer någon annan till nytta.

En god helg till er alla

Mikael
Foto på Markus Anderberg

Markus Anderberg

• 3,016 poäng 3k badge 2x thumb
Jag är också imponerad över Mikaels engagemang här på forumet, outstanding! Vi pratar alltså ideellt arbete, värt extra poäng med snabba och korrekta svar nästintill 24/7!

// Markus

mikael pettersson

Ideelt?

Biobiljetterna sprider glädje:)

Mikael

mikael pettersson

...men tack!

En klapp på axeln gör livet glatt 

MIkael

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.