Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

ChristerC
UTFORSKARE

Beställningsbevakning

Vi har ett återkommande problem med att leverantörer inte håller leveranstider på både ursprungsorder och restorder.
Vad jag efterlyser är en förbättrad version av utskriften "Leveransbevakningslista" där man kan göra urval t.ex på beställningar vars leveransdatum på radnivå har överskridits, och även fler val på vad som skall komma med på utskriften. En pop-up när man går in i beställningar kunde också vara en variant för att bli påmind.

2 SVAR 2
Helena Andersson
ANSTÄLLD

Hej ChristerC!
Ber om ursäkt för det sena svaret. Funderar på om du skulle kunna bygga en rapport som motsvarar det du söker. Du kan ju testa under Arkiv - Mallar/rapportgenerator - Rapportgenerator. Jag ska också se om jag kan få till något som kan fungerar, dock är lättast för dig att göra då du vet hur du vill ha resultatet.  I övrigt så har jag tagit ditt önskemål vidare gällande Leveransbevakningslistan. Mycket pratas och planeras om och kring just utskrifterna men inget är bestämt ännu.  
ChristerC
UTFORSKARE

Tackar för svaret, jag skall ta mig en titt i rapportgeneratorn och se om jag kan få till det.