Betalningspåminnelser spärr - Administration

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
När man står i fliken betalningspåminnelser, önskar jag att det skulle finnas en kryssruta som spärrar för fler påminnelser. Man kan ha en utredning som pågår, och inte vill att kunden skall "råka" få en påminnelse av misstag. Men vill gärna att kunden skall synas under fliken fast den är spärrad.
Foto på cab

cab

  • 200 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Lisa Skandevall

Lisa Skandevall, Fd Moderator

  • 740 poäng 500 badge 2x thumb
Hej cab.

Tack för att du tog dig tid att framföra dina åsikter i vårt supportforum. Om du inte vill att det ska skapas betalningspåminnelse för en specifik faktura kan du välja att ta bort markeringen i Påminnelse när du står under Betalningar - Betalningspåminnelser. Då kommer den inte med när du skriver ut dina betalningspåminnelser.

En annat förslag, för att kunna ge dig något här och nu, som kanske är lite mer av en "fullösning" är att ange lika många antal påminnelser på raden för fakturan som det står om du klickar på Inställningar uppe i kommandofältet. Då försvinner datumet för nästa påminnelse och du kommer inte att ha någon markering i Skrivs, vilket ger samma resultat som ovan att den inte kommer med vid utskrift. 

Är detta till hjälp eller skulle du önska en annorlunda hantering av dessa fakturor? Återkom gärna med mer information om hur du skulle vilja ha det i så fall. 

Ha en fortsatt bra dag! 

/ Lisa