Bifoga fakturaunderlag direkt i Visma eEkonomi

• 6
  • Idé
  • Uppdaterades för 4 år sedan
  • Inte planerade
  • (Redigerad)
Sammanslagen

Den här konversationen har slagits ihop med en annan. Se huvudkonversationen: Idé: Bifoga dokument vid offert, order eller fakturering - eEkonomi

Hej
Jag driver en liten konsultfirma där mina kunder ofta begär fakturaunderlag i form av tidrapporter eller kvitton på utlägg tillsammans med fakturan. Idag innebär det att jag måste skriva ut fakturorna och underlagen, skanna både faktura och underlag för att få dem till samma fil och sedan maila iväg fakturan via mitt ordinarie e-postprogram.
Jag skulle väldigt gärna se en funktion där man kan bifoga en pdf som baksida till fakturan, direkt i programmet, för att sedan skicka via eran inbyggda e-postfunktion.
Foto på CTT AB

CTT AB

• 332 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 5 år sedan

• 6
Foto på Pernilla Eckervad

Pernilla Eckervad, Fd Anställd

• 2,760 poäng 2k badge 2x thumb
Det var en bra synpunkt. Vi får tänka lite på den och väga gentemot andra synpunkter. Vi återkommer i den här tråden om/när det är dags att genomföra eller om/när vi har flera frågor.
Foto på MBC

MBC

• 60 poäng
Hej!

Undrar om detta har blivit justerat?

Mvh,

Malin
Foto på Jenny

Jenny

• 144 poäng 100 badge 2x thumb
Håller med om att den funktionen skulle underlätta!
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 92,890 poäng 50k badge 2x thumb
Vi håller på att samla alla trådar om detta på samma ställe. Därför blir det lite stökigt just nu.
Mvh/Anna, Visma Spcs

Du hittar den nya konversationen här: https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/ide-bifoga-dokument-vid-offert-order-eller-fakturering
(Redigerad)
Foto på Jenny

Jenny

• 144 poäng 100 badge 2x thumb

Undrar hur det går med denna fråga?

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.