Kopplade bilder - eEkonomi

  • 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej! Om man går in på verifikationer och vill titta på betalning av en leverantörsfaktura så finns bilden som är kopplat till den inte med, men den syns ju i inköp/leverantörsfakturor.
Varför?
Foto på Micke

Micke

  • 100 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 3 år sedan

  • 0
  • 2
Foto på Susan Åklundh

Susan Åklundh, Fd Moderator

  • 15,664 poäng 10k badge 2x thumb
Hej Micke!

Anledningen är att programmet ser det som 2 olika verifikationer och bilden du kopplat kommer endast med på den verifikation där den är kopplad.
Om du går via Bokföring - Verifikationer och markerar den någon av verifikationerna kan du se relaterade verifikationer och på så sätt se vilken bild som är kopplad till leverantörsfakturan.


Du får gärna beskriva varför du vill kunna se bilden även på betalningen.
Återkom med mer info så kikar vi vidare på det.

Ha den bra dag
/Susan
Foto på Arash

Arash

  • 1,768 poäng 1k badge 2x thumb
Hej!

Jag har fått ett gäng lev. fakturor inlästa i eEkonomi per automatik (Autoinvoice inscanning), men det buggar. Bilderna syns bara till 10-20% längst ner på skärmen, så jag kan inte läsa specifikationen på dem osv. Behöver kunna visa min skärmbild till era tekniker, men saknar en väldigt enkel och basic möjlighet att bifoga en bild i ett supportärende och vill inte göra det här offentligt.

Hur går man tillväga då? Er chattfunktion tillåter inte att jag bifogar en bild. En bild säger mer än 1000 ord som man säger. 1000 ord tar tid och kostar pengar.

Mvh Arash
Foto på Susan Åklundh

Susan Åklundh, Fd Moderator

  • 15,664 poäng 10k badge 2x thumb
Hej Arash,

Vi har just nu ett problem som rör PDF:er och vi jobbar med att försöka lösa detta så snabbt som möjligt.

I tråden PDF:en syns inte helt när du kopplat den till en händelse, uppdaterar vi så snart vi har löst problemet.

Ha en fin dag
/Susan

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.