Bilder på artiklar blir utvidgade i Webshop

  • 2
  • Problem
  • Uppdaterades för 6 dagar sedan
  • Löst
Hej!

Just nu har vi ett problem i Webshop att när du går in på en artikel som innehåller en bild så uppfattas bilden som utdragen. Men klickar du på bilden så kommer den se korrekt ut. 

Vi håller på att felsöka detta och återkopplar i tråden när vi har en lösning på plats. 

Ha en fin dag!
/Jenny
Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 4,732 poäng 4k badge 2x thumb

Publicerades för 2 veckor sedan

  • 2
Foto på Bea

Bea

  • 220 poäng 100 badge 2x thumb
Ja, det har varit så i flera dagar tyvärr . Hoppas ni snabbt hittar en lösning . Även under ”relaterade produkter ” blir bilderna uttdragna
Foto på Maria Grauers

Maria Grauers

  • 122 poäng 100 badge 2x thumb
Vad händer med arbetet att få bilderna korrekta igen?
Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 4,732 poäng 4k badge 2x thumb
Hej!

Vår utvecklingsavdelning jobbar med att lösa problemet med bilderna och vi återkopplar så fort vi har mer information. 

/Jenny
Foto på Linda

Linda

  • 120 poäng 100 badge 2x thumb
Hej igen,
Jag tycker verkligen inte detta är ok. Det förstör hela helhetsintrycket för en vara och gör kunderna osäkra på produkten ! Vi kan inte behöva betala fullpris för en webshop som har ett så allvarligt problem! Vi säljer ju på bilder! Återkoppla omgående hur ni hanterar detta!
Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 4,732 poäng 4k badge 2x thumb
Hej!

Nu ser bilderna korrekta ut igen i Visma Webshop. Kontrollera gärna så att det stämmer för er och återkoppla annars här i tråden. 

Linda, vi återkopplar till dig via mejl. 

Ha en fin dag!
/Jenny
Foto på Maria Grauers

Maria Grauers

  • 122 poäng 100 badge 2x thumb
Det ser ok ut i vår shop nu. Vi har haft massvis med extra arbete för vår kundtjänst som fått otaliga samtal från kunder då bilderna inte stämt. Hur avser ni kompensera oss för det extraarbete som felet inneburit för oss?
Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 4,732 poäng 4k badge 2x thumb
Hej Maria!

Vi tar kontakt med via mejl.

/Jenny