Bildunderlag ur funktion - eEkonomi

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

När man klickar på "Bildunderlag" så kommer en tom ruta istället för de inscannade bildunderlag som borde synas.  En ruta kommer upp som säger att det inte finns några inscannade bilder. Det är alltså fel. Det finns inscannade bilder.

En felruta som säger att ett fel uppstått och att problemet blivit registrerat.

Vi har haft problemet sedan i februari och provkört på Windows 7, Windows 8 och Windows 10
Vi har provat Internet Explorer, Google Chrome, Firefox och Edge.

Samma fel.

Man kan tex skapa en ny leverantörsfaktura och koppla en inscannad bild till verifikationen.
Det man inte kan är att gå in på bildunderlag och se om det kommit in några nya bildunderlag och agera utifrån det.

Problemet är felanmält, men är inte åtgärdat.

//
Foto på knopster

knopster

  • 514 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 3 år sedan

  • 1
Foto på Philip Hjelmberg

Philip Hjelmberg, Fd Moderator

  • 3,900 poäng 3k badge 2x thumb
Hej,

Det är beklagligt att detta har uppstått. Jag kan dock meddela att vår utvecklingsavdelning arbetar med att åtgärda detta problemet.

Med vänliga hälsningar
Foto på knopster

knopster

  • 514 poäng 500 badge 2x thumb
Nu ser det ut att funka. Tack!

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.