Bokslut startade ej i Byråstöd

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Kan inte öppna Bokslut i Byråstöd
Foto på Denis Nyholm

Denis Nyholm

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 3 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Kalle Lindblad

Kalle Lindblad, Moderator

  • 5,312 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Denis!

För att kunna hjälpa dig vidare skulle jag behöva ha lite mer info än så. Får du t ex något felmeddelande i samband med att du startar Bokslut, och är det bara på någon enstaka kund eller är detta ett generellt problem på samtliga kunder? Om det gäller samtliga kunder behöver man se över installationen, d v s är programmet korrekt installerat på den dator du sitter vid, och ser i så fall sökvägen korrekt ut till programmet om du i Byråstöd kikar under Arkiv - Byråunderhåll - Programinställningar?

Återkom gärna med lite mer info som sagt så kikar vi vidare på ärendet.

Tack för ditt inlägg!
(Redigerad)

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.