Bör jag avinstallera Administration 2017.12?

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Fick problem efter nyinstallation av Administration Version 2017.12 (efter återställning av dator).
Systemsäkerhetskopia gick inte att läsa in - Fixat tack vare Visma Support (FTPCS).
Storgate tar inga backup filer.
Autocollect synkroniserar inte.
Bör jag avinstallera Administration 2017.12 och försöka installera en annan version? Och i vilken ordning avinstallerar jag, i så fall, de många olika SQL-filerna/programmen?
Ser att Visma nu råder att vänta med installering av denna version. Men hur gör jag, som redan har den?
Är orolig för hur det blir framöver med mitt program. 
Har tyvärr redan bokfört i denna nya. Men kan in värsta fall göra om det, om jag slipper problem framöver.
Någon IT-kunnig som kan ge mig råd?
Foto på Helen

Helen

  • 5,078 poäng 5k badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 1
Foto på Helen

Helen

  • 5,078 poäng 5k badge 2x thumb
Ytterligare fel: "Ingen MAPI-kompatibel e-postklient finns installerad". Jag kan mao ej maila ut kundfakturor från programmet.
Bör jag avinstallera?
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

  • 30,694 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Helen!
Du verkar ha det struligt med ditt program, men det är inte säkert att du behöver avinstallera. Jag ser till att en kollega kontaktar dig.
Foto på Helen

Helen

  • 5,078 poäng 5k badge 2x thumb
Tack!

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.