Visningsfel inne på en vecka, i likviditetsrapporten - eEkonomi

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

För några månader sedan upptäckte jag att det plötsligt var ett tomrum mellan kontona i "Delbetalade eller obetalade kund- och leverantörsfakturor vecka X" (Händelser för perioden i Likviditetsprognosen). Det går därför inte att scrolla fram händelser för Företagskontot. Jag trodde det var en tillfällig svacka men felet finns kvar. Kan ni titta på detta???


Jag använder Google Chrome
Foto på TGC

TGC

  • 2,412 poäng 2k badge 2x thumb

Publicerades för 3 år sedan

  • 1
Foto på TGC

TGC

  • 2,412 poäng 2k badge 2x thumb
OBS detta fel avser inte en enstaka vecka utan har som sagt funnits i månader! Det gör tyvärr funktionen delvis oanvändbar, jag kan scrolla USD kontot men inte Företagskontot.
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 22,370 poäng 20k badge 2x thumb
Hej! 

Tack så mycket för att du tog dig tid att rapportera detta.
Det är rapporterat till vår utvecklingsavdelning och vi undersöker felet och återkommer här så snart vi kan igen :) 

Ha en fortsatt bra dag!
/Nellie 
Foto på TGC

TGC

  • 2,412 poäng 2k badge 2x thumb
Hej, detta fungerar fortfarande inte. Det är jättesynd eftersom jag brukade använda denna funktion nästan dagligen och jag misstänker att jag inte var den enda. Har ni kunnat bekräfta att det är ett generellt problem?
/Roger
Foto på Lovisa Dacke

Lovisa Dacke, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 24,068 poäng 20k badge 2x thumb
Hej TGC! 

Vi tittar på problemet tillsammans med vår utvecklingsavdelning och hoppas på att finna en lösning på problemet. Jag ser till att vi uppdaterar statusen på denna tråd, ser att den just nu inte har någon status - Ber om ursäkt för att vi missat detta :)

Ha en fin måndag!

/Lovisa 
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 22,370 poäng 20k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej! 

Jag kan nu med glädje meddela att vi har hittat en lösning på detta problem, och det är nu åtgärdat! 
Kontrollera gärna så ni tycker det ser bra ut även i era företag. Och tveka inte på att återkoppla till oss om det är något ni inte tycker ser okej ut. 

Ha en fortsatt bra dag!

/Nellie 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.