Bugg vid utskrifter i Visma Advisor

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 11 månader sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Vi har märkt att både vid utskrift av adressetiketter och vid uppföljning av status på uppdrag så sker utskrift inte enligt vad som har filtrerats fram i Advisor. När jag till exempel filtrerar fram kunder för 2 av våra 5 kontor, så är det rätt antal på skärmen men blir sedan inklusive andra kontor när man väljer att skriva ut adressetiketterna. Har Visma uppmärksammat detta problem?
Foto på Tibor B

Tibor B

  • 810 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 1
Foto på Tibor B

Tibor B

  • 810 poäng 500 badge 2x thumb
WOW, läser Visma ens de inlägg som görs i detta forum? Inte ett svar på 2 veckor är bedrövligt
Foto på Helena Sjösten

Helena Sjösten, Service owner Visma Advisor

  • 900 poäng 500 badge 2x thumb
Hej!
Problemet uppstår när du under Underhåll - Byråinställningar har "Flerval" som inställning under Inställning för enkel-/flervalsurval. Då visas inte urvalet korrekt på utskiften. Vi tittar på det och hoppas kunna lösa det så snart som möjligt.

Med vänlig hälsning 

Helena Sjösten
Foto på Helena Sjösten

Helena Sjösten, Service owner Visma Advisor

  • 900 poäng 500 badge 2x thumb
Hej!
Vi har idag releasat en ny version av Visma Advisor där detta är åtgärdat.

Med vänlig hälsning

Helena Sjösten

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.