Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Byta Visma Administration 500 till Visma eEkonomi?

Jag har Enskild Firma och använder Visma 500. Företaget är litet och nu undrar jag om Visma eEkonomikanske passar mig bättre. Det jag tjänar på att byta kan jag lägga på tjänsten WebShop. Vad tror ni?

4 SVAR 4
KenArd
CHAMPION

Hej Caro
Du ska absolut titta närmare på eEkonomi i din situation. Du kommer få funktioner som gör att du går omkring med ett leende på läpparna resten av livet. Tänk själv om du t.ex. har Handelsbanken, då bokförs dina transaktioner medan du sover och är klart när du vaknar. Från i dag kan du fakturera direkt från en app telefonen. Välkommen in i cockpiten nu flyger vi;)

MVH

Kenneth
Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hej!

Härliga ord från Kenneth!

vismaspcs.se kan du enkelt prova Visma eEkonomi i 20 dagar och själv se vad du tycker. Under tiden är du såklart välkommen till mig och mina kollegor med dina funderingar!

/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
Fd medlem
Inte tillämpbar

Nej, byt inte! Jag gjorde det och jag ångrar det bittert. Det blir så mycket extrajobb eftersom en massa funktioner är bortplockade. 😞 (Och jag hann inte hitta dem under de 20 provdagarna, de dyker upp efterhand istället...)

Hej!

Trist att höra att du ångrar ditt byte, extrajobb är inget vi önskar!
Det verkar som att du har mycket feedback på funktionaliteten i Visma eEkonomi. Om du vill kan du skicka ett mejl till mig; anna.svensson@visma.com så ser jag till att du blir kontaktad.
/Anna

P.S Jag såg att du postat ytterligare en tråd, jag ser till att den blir besvarad. D.S
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~