Chatsupport?

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag vet inte hur jag får tag i någon som kan hjälpa mig?

Jag har varit inne på support, forumet där men jag får inget svar ang. min fråga.

Jag ska ta backup i Visma Advisor Connect men får felmeddelande. Bifogar underlag.

Jag har svårt att tänka mig att jag ska få svara av en ”användare” av programmet? Det här är mer en teknisk fråga.  

Hur gör jag. Jag använder inte Visma Administration via Visma Advisor utan har Visma Admin 1000 installerat på annan dator, inte på den dator som jag har installerat Visma Advisor Connect.

Det går inte att ta bort sökfilen i Visma Advisor Connect heller. Det blir protest direkt när jag vill göra backup.

Det här har hänt efter en uppdatering av Visma Advisor Connect och det var inga problem innan när jag gjorde backup. En inställning måste ha skett vid uppdateringen?
Foto på piano

piano

  • 252 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 1
Foto på Anne Hörberg

Anne Hörberg, Moderator

  • 82 poäng 75 badge 2x thumb
Hej!

Vi har idag släpp en ny version av Visma Connect så jag rekommenderar att du uppdatera till den nya versionen. Du hittar installationsfilen under Underhåll - företagsinställningar - Ladda ner - Ladda ner Visma Advisor Connect i Visma Advisor. I denna version ska detta vara löst med säkerhetskopieringen.

Ha en fortsatt bra dag!

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.